Mijn super crew van het Après-ski Paleis

2 januari 2017 - Saalbach, Oostenrijk

Zo is de 2e week ook alweer voorbij gegaan en zitten we alweer in het nieuwe jaar ik ben de vorige keer helemaal vergeten om mijn collega's van de Après-ski Paleis aan jullie voor te stellen en dat heb ik natuurlijk te horen gekregen dus bijdeze als nog even mijn fantastische crew van het Paleis aan jullie voorstellen (foto's komen later wel) zoals je misschien wel weet zijn de LawineBoys (Koen en Addie) de eigenaren van het Après-ski Paleis, ze treden elke week op in het Paleis maar worden ook veel gevraagd om ergens anders er een mooi feestje van te maken en dat kunnen de heren maar al te goed als bedrijfsleider/bar hunk hebben we Bjorn misschien voor sommige ook bekend van 't Gat van Nederland in Salou dit heeft hij sinds kort ook overgenomen en vanaf de zomer gaat hij daar dus ook weer keihard tegenaan om er daar ook een feestje van te maken. dan wil ik jullie graag voorstellen aan DJ Carlo Carlo is onze sfeermaker en geloof mij maar dat kan ie er komen speciaal toeristen voor hem naar het Paleis toe omdat ze weten dat hij bij ons draait wij zijn van mening dat Carlo momenteel de nr 1 feest dj is van Nederland en Saalbach-Hinterglemm
Dan wil ik jullie graag voorstellen aan Bart onze alleskunner wat onderandere glazenhaler/entertainer/dans instructeur/babe magneet (jaaaa want hij is vrijgezel dames nog wel tenminste) en het belangrijkste voor mij "mijn ogen en oren binnen" ✅✅ dan dames maar voornamelijk heren wil ik jullie voorstellen aan de bar dames dit zijn Suzanne (Suus) en Arantza (Arie) deze 2 fantastische meiden zijn geweldige sfeermakers met hun dansmoves achter de bar en zijn ook deze zomer te bewonderen in 't Gat van Nederland in Salou zoals ik al had gezegd ik heb het geluk dat ik met zo'n geweldig team mag werken en we gaan er een geweldig seizoen van maken