Eerste week zit erop

24 december 2016 - Saalbach-Hinterglemm, Oostenrijk

Nou vorige week rond deze tijd was ik al onderweg richting Oostenrijk, nou een week verder een kleine terug blik van de week. Ik kwam zaterdag rond 1130uur aan in Saalbach-Hinterglemm en vond het appartementen complex vrijwel meteen. Spulletjes uitpakken de andere jongens even begroeten/praatje maken en een kleine verkenning gedaan van de omgeving. Einde van de middag even me eigen voorstellen bij het personeel van het Après-ski Paleis want daar kom ik te werken als Portier/Gastheer. Ik had hierbij meteen het gevoel dat dit een hele mooie en gezellige bar is en dat ik geluk heb dat ik hier sta.
Zondag was de opening van het seizoen en we hadden de bar lekker vol zitten .
Je merkt de rest van de week nog wel een beetje dat het "echte" seizoen nig niet van start is want het is overal redelijk rustig.
Ik heb ondertussen lekker mijn draai gevonden bij de bar en probeer elke avond even te video bellen met het thuisfront , we hebben wifi in het appartement en dat scheelt toch weer in de kosten. Morgen is het kerst avond en dit is dan toch even een minder leuk moment maaar dat komt ook wel weer goed. Voor nou iedereen een fijne kerstdagen en tot de volgende keer

1. Joke:
    24 december 2016
    Eerste week erop Geert , toppie , fijn dat je het naar je zin hebt en goed contact hebt met thuis front ozo belangrijk , sterkte en werkse en goede feestdagen op naar week nr 2
  2. Ida sterk:
    24 december 2016
    Hey geert super dat je het er naar je zin hebt en tja de feestdagen was je het liefste thuis mooi dat je nou het internet gebeuren hebt wens je daar een hele fyne feestdagen toegewenst dikke knuffel van ons
  3. Annieeeeeeeeeeeeeeeee:
    24 december 2016
    Hoi geert goed om te horen dat de eerste week fijn verlopen is. De kersttijd is idd ff moeilijk om door te komen. Ze zullen het daar bij jou ook wel anders oppakken deze dagen. Thuis is alles ook anders deze dagen. Maar met video bellen saampjes komen jullie hier wel uit :) Heel veel plezier en tot de volgende keer xxx