2e week alweer voorbij

2 januari 2017 - Saalbach, Oostenrijk

Zo zit je nog voor de kerstdagen en zo zit je alweer in het nieuwe jaar 2017 de dagen vliegen hier voorbij s'ochtends even wat ontbijten en daarna door naar de sportschool om even een uurtje stiekem sterk te worden en lekker te genieten in de welness sauna of jacuzzi tijdens de kerst is er weer een wisseling van de toeristen geweest want het begint nou steeds drukker te worden, we merken wel dat het seizoen traag op gang komt maar dat is opzich ook niet verkeerd want zo kunnen we wel elkaar beter leren kennen en dit is natuurlijk belangrijk als we het seizoen met elkaar moeten werken/leven . Ik lig in een appartement met 2 andere jongens (Johan en Marijn) die hier in Saalbach bij een leuke Après-ski bar werken (ook als beveiliging) en ikzelf werk in Hinterglemm bij het Après-ski Paleis (3,6km verder op). Zoals ik al zei het begint nou steeds drukker te worden en dat merken we ook in de bar het zijn nou voornamelijk veel terugkerende gezinnen die met kerst en oud & nieuw hier de vakantie komen vieren , ik wordt al een beetje herkent als de portier van het Après-ski Paleis (loop je door het dorp heen wordt je aangesproken door Nederlanders en andere Seizoen werkers ) en dat is toch wel lachen hoor aangezien ik dit nogmaar de 2e week is dat ik hier ben de temperaturen gaan al behoorlijk naar beneden (-2°C tot -9°C) sneeuwen doet het helaas nog niet echt hier maar de voorspellingen zijn wel positief 25 tot 30cm overdag schijnt het zonnetje lekker en ik ben dan ook van plan om toch een paar keer die pistes onveilig te maken ⛷⛷ het vuurwerk met Oud en Nieuw was hier GEWELDIG !!!!!!! Ik heb zelf niks afgestoken (was natuurlijk aan het werk) maar heb echt staan genieten van de vele vuurpijlen en ander siervuurwerk

Iedereen nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en tot de volgende keer

1. Joke:
    2 januari 2017
    Jij ook de beste wensen Geert en fijn dat je het naar je zin hebt , tis toch werk nou , werkse en op naar week 3