En zo zijn week 3 en 4 ook alweer voorbij

16 januari 2017 - Saalbach, Oostenrijk

Ik kreeg al commentaar waar mijn reisverhaal bleef want er was alweer een week voorbij en had nog niks geschreven , mijn excuses hiervoor was afgelopen tijd beetje druk/ziekjes dus was me ontschoten.

Oud en Nieuw was hier fantastisch maar toch ook best wel even raar om dit te vieren zonder mijn gezinnetje, Nieuwjaars dag was ik vrij en heb dus lekker veel Netflix gekeken en uitgeslapen aangezien ik rond 6uur pas terug was.

Het was ook (tijdelijk) de laatste week van Dj Carlo bij ons in de Après-ski Paleis, hij is weer even naar Nederland om daar op de diverse plaatsen een feestje te bouwen (kan ie best wel heel erg goed, maar niet zeggen dat ik dat heb gezegd hoor) de eerste week van het nieuwe jaar was een redelijk rustige week, maar ook weer een week waar de griep/verkoudheid toe sloeg. Ik was al wat verkouden (gebeurd blijkbaar wel vaker als je in een koudere omgeving zit) maar eigenwijs dat ik ben gewoon doorgaan gaat vanzelf wel over (maar later daar meer over) . Het blijft toch een mooi gezicht als ik iemand begroet in het nederlands bij de deur als portier dat mensen eerst beetje verbaasd zijn want "hé jij spreekt nederlands of huh een Nederlandse portier hier aan de deur" krijg ik vaak te horen, en als ik dan zeg maar dit is een Nederlandse bar met personeel uit Nederland !!!! Dan moet er toch ook een Nederlandse portier aan de deur staan beter kan je het niet krijgen en dat vinden ze gelukkig ook zo.
Donderdag was de "laatste" avond van Carlo en de nieuwe Dj kwam al aan vanaf het vliegveld. Dj Glenn is ook een bekende in de feestwereld en is o.a. bekend als plaatjesdraaier bij het 't Gat van Nederland in Salou het is voor mij eerst wel weer even wennen en nieuwe dj en dus ook een andere stijl van draaien. Maaaaaaar ik kom al snel weer in het ritme en dans ook gezellig mee op de muziek van Dj Glenn.

Week 4 breekt aan en de verkoudheid blijft maar en wordt ook iets erger.
We krijgen veel terugkerende groepen die afgelopen jaren ook altijd een gezellig een drankje en dansje kwam doen bij het Après-ski Paleis. Zo ook een groep Friezen uit de omgeving van Makkum/Wons op 1 of andere manier heb ik hier meteen een goeie klik mee (weet niet hoe dit komt ) maar Hayo, Geert, Bokke, Pier, Matthijs en Johan zijn echte feestbeesten en ik heb veel met ze gelachen en vond het ook wel jammer dat ze weer naar huis toe gingen maaaaar met de reünie kom ik ze vast en zeker wel tegen het begint weer lekker druk te worden de kerst vakantie is voorbij maar de vriendengroepen komen nou meer opgang en dus ook lekker druk bij ons in de bar mijn verkoudheid is opgelopen tot een griepje naar een lichte longontsteking en weer wat afgezwakt naar een vorm van bronchitis ik heb soms het gevoel of dat er een kudde olifanten op mijn borstkast hebben staan dansen door het vele hoesten maaaaaar het gaat wel weer over zegt de doktor en die heeft er voor geleerd , heb een tasje met pillen mee gekregen 3maal daags een tabletje en niet miepen maar knallûh tot de volgende keer maar weer ✌✌

1. Joke:
    16 januari 2017
    Mooi verhaal geert , maar pas wel op met die verkoudheid en longonsteking , sterkte en groetjes xx