Vertrek richting Saalbach-Hinterglemm (Oostenrijk)

17 december 2016 - Saalbach-Hinterglemm, Oostenrijk

Nou vandaag/vanacht was het dan zover , Vrijdag overdag alles ingepakt en nog even lekker quality time met het gezin en mooi op tijd naar mijn tampatje want de wekker ging om 02:30uur alweer want 3uur zou ik vertrekken naar Oostenrijk. De reis ging eigenlijk zonder veel moeite en ik was dan om 11:30uur al in Saalbach-Hinterglemm. Ik lig samen met nog 3 collega's in het gezellige pension "Iris" en we hebben een mooi luxe appartement tot onze beschikking. Nadat ik geïnstalleerd was heb ik een kleine verkenning gedaan in de buurt en kwam tot de conclusie dat het hier eigenlijk helemaal niet zo slecht was. Er mag wel iets meer sneeuw komen want sommige velden en heuvels zijn nog groen maaaaaaar volgens de weervoorspellingen komt er mooi wat sneeuw deze kant op dussssssss. S'avonds even via de whats-app naar huis gebeld en dat was best wel even pittig want hun zitten thuis en ik zit hier en dit is eigenlijk voor het eerst dat ik lang van huis ben. Maaaaar ik weet dat het thuis allemaal goed gaat komen en dat wij een hele lieve achterban hebben . Ik ga zo lekker douchen en dan naar mijn bedje toe want het is wel mooi geweest voor vandaag . Morgen is mijn eerste werkdag en ik zal snel weer wat posten

1. Ida sterk:
    17 december 2016
    Weltrusten
  2. Joke:
    17 december 2016
    Ziet er goed uit geert , welterusten en werkse morgen
  3. Hans:
    18 december 2016
    Ben benieuwd hoe het is gegaan eerste avond